§ 1. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, funkcjonującego pod adresem: www.fotoakademia.pl oraz określa zasady realizacji usług w ramach projektu pod nazwą FotoAkademia, które można zakupić za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Działalność Sklepu internetowego obejmuje sprzedaż przez Internet Kursów realizowanych w ramach projektu FotoAkademia.
- Sklep internetowy oraz sprzedaż Kursów jest prowadzona przez TEB Edukacja sp. z o.o., al.Niepodległości 2, 61-874 Poznań, NIP 778-14-56-499, Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000311666, REGON: 300879141, NIP: 778-14-56-499.
- Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, składania zamówień na usługi dostępne w Sklepie internetowym, sposobu realizacji usług zamówionych przez Klienta, uiszczania przez Klienta opłaty z tytułu zakupu usług, uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
- Niniejszy Regulamin stanowi integralną część umów o udział w Kursach organizowanych w ramach projektu FotoAkademia, a sprzedawanych za pośrednictwem Sklepu internetowego. Klient jest zobowiązany zapoznać się z treścią Regulaminu. W toku składania zamówienia Klient akceptuje postanowienia Regulaminu przez złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z nim i akceptacji jego postanowień.
§ 2. Definicje
Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia mają następujące znaczenie:
- FotoAkademia – projekt realizowany przez TEB Edukacja sp. z o.o. Al. Niepodległości 2, 61-874 Poznań oraz Canon Polska Sp. z o.o., G.Daimlera 2, Warszawa 02-460, którego głównym celem jest prowadzenie działań edukacyjnych w postaci kursów z dziedziny fotografii z wykorzystaniem sprzętu fotograficznego oferowanego przez Canon Polska sp. z o.o.
- Klient – osoba fizyczna która ukończyła 18 lat, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lecz posiadająca zdolność prawną, będąca stroną umowy zawartej z Organizatorem poprzez Sklep internetowy, zamawiająca udział w Kursie, działająca na swoją rzecz lub na rzecz osoby trzeciej, która ukończyła 13 lat.
- Uczestnik – osoba fizyczna uczestnicząca w Kursie organizowanym w ramach FotoAkademii na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, która jednocześnie jest Klientem, bądź która ukończyła co najmniej 13 lat i na jej rzecz Klient zawarł umowę o udział w Kursie. W przypadku Kursu Fotografii Lotniczej Uczestnikiem może być wyłącznie osoba posiadająca obywatelstwo polskie.
- Konsument – Klient, będący osobą fizyczną, dokonujący z Organizatorem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Kurs – zajęcia edukacyjne prowadzone przez profesjonalistę – Fotografa z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, poświęcone określonemu zagadnieniu/tematowi fotograficznemu. Zajęcia te będę uzupełnieniem wiedzy i umiejętności z obszaru fotografii i mogą trwać od 1 do kilku dni. Forma i czas trwania kursu jest określona w programie kursu.
- Organizator – TEB Edukacja sp. z o.o., al. Niepodległości 2, 61-874 Poznań, NIP 778-14-56-499, Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000311666, REGON: 300879141, NIP: 778-14-56-499.
- Sklep internetowy – strona internetowa pod adresem: www.fotoakademia.pl przy użyciu której Klient może dokonywać zakupu Kursów realizowanych w ramach projektu FotoAkademia.
- Regulamin – Regulamin FotoAkademia, określający zasady korzystania ze Sklepu internetowego, funkcjonującego pod adresem: www.fotoakademia.pl oraz określający zasady realizacji usług w ramach projektu pod nazwą FotoAkademia, które można zakupić za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Umowa Udziału w Kursie – Umowa zawierana za pośrednictwem Sklepu internetowego pomiędzy Klientem a Organizatorem, której przedmiotem jest udział Uczestnika w Kursie realizowanym w ramach projektu FotoAkademia.
- Voucher – alfanumeryczny ciąg znaków (kod rabatowy), kupowany za pośrednictwem Sklepu internetowego, dystrybuowany w formie elektronicznej, upoważniający jego posiadacza do jednokrotnego obniżenia ceny dowolnego Kursu, w chwili dokonywania jego zakupu, o wartość podaną na Voucherze, poprzez wprowadzenie i zatwierdzenie kodu rabatowego w momencie dokonywania zakupu Kursu w Sklepie internetowym. Możliwość wykorzystania Vouchera jest ograniczona terminem 6 miesięcy liczonym od dnia zakupu Vouchera w Sklepie internetowym, po upływie którego traci on ważność. Wartość Vouchera nie podlega wymianie na gotówkę ani jakąkolwiek inną formę płatności.
- PayU – operator kart płatniczych, którym jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- Przelewy24 -operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
§ 3. Warunki dokonywania zakupu Kursów realizowanych w ramach projektu FotoAkademia
- W celu wzięcia udziału w Kursie niezbędne jest dokonanie przez Klienta zakupu Kursu poprzez Sklep internetowy www.fotoakademia.pl. W przypadku gdy Uczestnikiem Kursu ma być osoba niepełnoletnia, zakup jest dokonywany przez Klienta na rzecz tego Uczestnika.
- W celu dopuszczenia niepełnoletniego Uczestnika do udziału w Kursie niezbędne jest uprzednie podpisanie przez przedstawiciela ustawowego tego Uczestnika oświadczenia o zgodzie na udział w Kursie oraz ponoszeniu pełnej odpowiedzialności za tego Uczestnika podczas Kursu i dostarczenie takiego oświadczenia (w formie pisemnej bądź elektronicznej na adres: kontakt@fotoakademia.pl Organizatorowi przed rozpoczęciem kursu. Organizator w trakcie Kursu nie sprawuje nadzoru ani opieki nad niepełnoletnim Uczestnikiem. Brak doręczenie oświadczenia, o którym mowa w niniejszym punkcie przed rozpoczęciem Kursu, umożliwia Organizatora do odmowy udziału w Kursie niepełnoletniego Uczestnika. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
- Dokonywanie przez Klienta zakupu Kursów znajdujących się w asortymencie Sklepu internetowego możliwe jest po zarejestrowaniu się na utworzone konto albo przez podanie niezbędnych danych umożliwiających realizację zakupu bez rejestracji.
- W celu rejestracji w Sklepie internetowym (założenia konta Klienta) należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając: imię, nazwisko, nazwę firmy (opcjonalne), NIP (opcjonalne), numer telefonu, adres poczty e-mail, adres zamieszkania, hasło oraz zaakceptować Regulamin FotoAkademia. Rejestracja w Sklepie internetowym, jak również korzystanie z funkcjonalności Sklepu internetowego bez rejestracji, są nieodpłatne. Po zarejestrowaniu się w Sklepie internetowym każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym w postaci adresu e-mail oraz hasła. Istnieje również możliwość zalogowania na swoim koncie poprzez Facebook.
- Usługi zaprezentowane w Sklepie internetowym są zaproszeniem do zawarcia umowy, a ofertę zawarcia umowy składa Klient poprzez dokonanie zakupu w sposób określony w niniejszym Regulaminie.
- Klient dokonuje zakupu Kursu dokonując wyboru rodzaju Kursu przez kliknięcie w ikonę Kursu,
a następnie wybranie terminu i miejsca Kursu oraz kliknięcie w ikonę „ZAMÓW”. Wybrany Kurs zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony. Przejść do koszyka można poprzez kliknięcie w ikonę koszyka, która uruchamia stronę pokazującą wszystkie Kursy, które się w nim znajdują oraz ich ilość. Blokada możliwości dokonania zakupu kursu oznacza, że na dany Kurs nie ma już dostępnych miejsc. - Klient posiadający Voucher z kodem rabatowym, chcąc skorzystać z Vouchera jest zobowiązany wprowadzić kod rabatowy oraz kliknąć w ikonę „ZASTOSUJ KOD”. Dokonanie zakupu Kursu bez kliknięcia w ikonę „ZASTOSUJ KOD” powoduje, że Voucher nie zostaje wykorzystany, a Klient jest zobowiązany dokonać zapłaty całej ceny Kursu bez jej umniejszenia o wartość Vouchera. Przy zakupie Kursu o wartości wyższej niż wartość Vouchera, Klient dopłaca różnicę. Przy zakupie Kursu o wartości niższej niż wartość Vouchera, Klientowi nie przysługuje prawo zwrotu niewykorzystanej wartości Vouchera. Voucherów nie można łączyć.
- Po kliknięciu w ikonę „PRZEJDŹ DO KASY” uruchomi się podstrona, na której należy wprowadzić dane niezbędne do zawarcia umowy, wystawienia faktury oraz wystawienia Potwierdzenia Zawarcia Umowy Udziału w Kursie, jak również dane Uczestnika Kursu. W celu dokonania zakupu należy zaakceptować treść Regulaminu FotoAkademii, dokonać wyboru sposobu płatności oraz wybrać opcję „KUPUJĘ I PŁACĘ”.
- Płatność za Kurs następuje poprzez tzw. szybki przelew dokonany przy użyciu serwisu Przelewy24, bądź w formie przelewu tradycyjnego bądź poprzez płatność kartą płatniczą.
- Po wybraniu płatności w formie tzw. szybkiego przelewu Klient zostaje przekierowany na stronę wybranego z listy banku, aby dokonać transferu pieniędzy. W przypadku braku możliwości dokonania płatności przy użyciu serwisu Przelewy24 (np. brak banku, z którego korzysta Klient), Klient może dokonać jej w formie przelewu tradycyjnego. W tym celu powinien wybrać opcję płatności „PRZELEW TRADYCYJNY”, po zaakceptowaniu której otrzyma informację zwrotną na adres email z danymi do dokonania przelewu. Przelew tradycyjny musi zostać zrealizowany w ciągu 5 dni od dnia otrzymania danych do przelewu, przez co rozumie się zaksięgowanie środków na koncie Organizatora. Brak dokonania płatności we wskazanym terminie powoduje anulowanie rezerwacji miejsca na Kursie.
- W przypadku wybrania jako formy płatności za Kurs, płatności karta płatniczą Klient zostaje przekierowany na stronę serwisu Przelewy24. W przypadku braku możliwości dokonania płatności karta płatniczą przy użyciu serwisu Przelewy24 Klient może dokonać jej w formie przelewu tradycyjnego. W tym celu powinien wybrać opcję płatności „PRZELEW TRADYCYJNY”, po zaakceptowaniu której otrzyma informację zwrotną na adres email z danymi do dokonania przelewu. Przelew tradycyjny musi zostać zrealizowany w ciągu 5 dni od dnia otrzymania danych do przelewu, przez co rozumie się zaksięgowanie środków na koncie Organizatora. Brak dokonania płatności we wskazanym terminie powoduje anulowanie rezerwacji miejsca na Kursie.
- Klient otrzymuje Potwierdzenie Zawarcia Umowy Udziału w Kursie wraz z numerem zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres e-mail, który został przez niego podany w trakcie składania Zamówienia. Potwierdzenie Zawarcia Umowy Udziału w Kursie jest przekazywane Klientowi po dokonaniu przez niego płatności za Kurs.
- Klient może dokonać zakupu Vouchera, poprzez kliknięcie w ikonę Vouchera o wybranej wartości oraz kliknięcie w ikonę „ZAMÓW”. Wybrany Voucher zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony. Przejść do koszyka można poprzez kliknięcie w ikonę koszyka, która uruchamia stronę pokazującą wszystkie Kursy oraz Vouchery, które się w nim znajdują oraz ich ilość. Dokonanie zakupu Vouchera odbywa się odpowiednio w trybie przewidzianym w pkt. 8-11 powyżej, bez konieczności wskazywania danych Uczestnika. Klient otrzymuje Voucher wraz z kodem rabatowym za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres e-mail, który został przez niego podany w trakcie składania Zamówienia. Potwierdzenie Zawarcia Umowy zakupu Vouchera jest przekazywane Klientowi po dokonaniu przez niego płatności za Voucher.
- Akceptacja Regulaminu FotoAkademia jest jednoczesnym wyrażeniem zgody na otrzymanie faktury drogą elektroniczną na wskazany adres email.
- Organizator może odmówić przyjęcia zamówienia w przypadkach wprowadzenia danych niezgodnych z treścią niniejszego Regulaminu.
§ 4. Konsumenci – prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827) Klient będący Konsumentem zawierającym umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.
- Konsument powinien poinformować Organizatora o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zamawiający może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik nr 3 do Regulaminu i znajduje się pod adresem: http://fotoakademia.pl/regulamin/. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe.
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłanie przez konsumenta oświadczenia o odstąpieniu przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@fotoakademia.pl Ponadto oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być również wysłane tradycyjną drogą pocztową na adres: TEB Edukacja sp. z o.o., al. Niepodległości 2, 61-874 Poznań, z sugerowanym dopiskiem „odstąpienie od umowy”.
- W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa do odstąpienia od umowy Organizator niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwraca konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności. W przypadku, gdy Konsument chce by zwrot środków przekazany był na inny rachunek bankowy niż ten, z którego dokonał płatności, powinien podać w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy rachunek bankowy, na który zostaną zwrócone środki. Zwrotu płatności Organizator dokona przelewem na rachunek wskazany przez konsumenta. Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Orgniazator niezwłocznie, za pośrednictwem korespondencji e-mail, przesyła Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Akceptując niniejszy Regulamin Klient jednocześnie oświadcza, że prosi o wykonanie umowy o świadczenie usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i przyjmuje do wiadomości, że utraci przysługujące mu prawo do odstąpienia od umowy z chwilą pełnego wykonania umowy o świadczenie usług.
- Konsument zapłaci na rzecz Organizatora kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której konsument poinformował Organizatora o odstąpieniu od umowy jeżeli Konsument zażądał rozpoczęcia realizacji Kursu przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Organizator informuje, że jeżeli za wyraźną zgodą konsumenta Kurs zostanie zrealizowany w całości przez Organizatora, prawo do odstąpienia od umowy nie będzie konsumentowi przysługiwać.
§ 5. Kursy w ramach FotoAkademii
- Kursy, które można zakupić za pośrednictwem Sklepu internetowego, są realizowane według ramowego programu kursu, opublikowanego w Sklepie internetowym na stronie internetowej www.fotoakademia.pl. Program każdego Kursu jest opisany na podstronie dedykowanej danemu Kursowi.
- Ramowy program, o którym mowa w pkt. 1 każdorazowo określa:
– tematykę kursu,
– cele kursu,
– minimalną liczbę uczestników Kursu, niezbędną do jego przeprowadzenia,
– maksymalną liczbę uczestników Kursu,
– terminy i miejsce realizacji Kursu,
– formę Kursu,
- W przypadku, gdy w terminie do 7 dnia przed dniem rozpoczęcia Kursu, nie zostanie osiągnięta minimalna wymagana liczba uczestników Kursu, Organizator zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy Udziału w Kursie, poprzez odwołanie organizacji danego Szkolenia o czym poinformuje Klienta nie później niż w terminie 6 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia Kursu, poprzez wysłanie stosowanego oświadczenia na adres poczty elektronicznej, wskazany przez Klienta przy zawieraniu umowy. W takim wypadku Organizator zwróci Klientowi wszelkie otrzymane od niego płatności w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na rachunek bankowy, z którego płatność została zrealizowana oraz prześle na adres poczty elektronicznej fakturę korygującą.
- W przypadku nastąpienia okoliczności niezależnych od Organizatora, za które nie ponosi on winy, program Kursu może ulec zmianie. O zmianie Organizator niezwłocznie poinformuje Klienta na adres poczty elektronicznej wskazanej przez Klienta podczas zawierania Umowy Udziału w Kursie. W takim przypadku Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy, które powinien zrealizować poprzez złożenie stosownego oświadczenia, nie później jednak niż w terminie 1 dnia od dnia otrzymania informacji o zmian w programie kursu. W przypadku odstąpienia od umowy Organizator zwróci Klientowi wszelkie otrzymane od niego płatności w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na rachunek bankowy, z którego płatność została zrealizowana oraz prześle na adres poczty elektronicznej fakturę korygującą.
- Poza przypadkami określonymi w niniejszym Regulaminie Klient nie jest uprawniony do rezygnacji z udziału w Kursie. Jakiekolwiek oświadczenia o rezygnacji w Kursie, wykraczające poza przypadki określone w niniejszym Regulaminie nie uprawniają Klienta do żądania zwrotu opłat uiszczonych z tytułu zawarcia Umowy Udziału w Kursie.
- W przypadku braku udziału w Kursie przez Uczestnika, Organizator zachowuje prawo do zachowania całości wynagrodzenia o ile nie doszło do rozwiązania umowy w trybie przewidzianym w niniejszym Regulaminie.
- Uczestników obowiązuje całkowity i bezwzględny zakaz fotografowania, nagrywania lub utrwalania wizji oraz dźwięku treści przekazywanych im w trakcie uczestnictwa w Kursie, w jakiejkolwiek formie za pomocą jakichkolwiek urządzeń mogących do tego służyć.
- W przypadku stwierdzenia naruszenia przez Uczestnika zakazu, o którym mowa w ust. 7 Regulaminu, Umowa Udziału w Kursie ulega rozwiązaniu w trybie natychmiastowym.
§ 6. Reklamacje
- W przypadku gdy usługa realizowana w ramach Umowy Udziału w Kursie została wykonana wadliwie, Klient może złożyć reklamację w formie elektronicznej na adres: kontakt@fotoakademia.pl., bądź poczta tradycyjną na adres: TEB Edukacja sp. z o.o., al. Niepodległości 2, 61-874 Poznań.
- Reklamacja powinna zostać złożona niezwłocznie po stwierdzeniu nieprawidłowości w realizacji usługi, jednak w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zakończenia Kursu.
- Reklamacja powinna wskazywać dane identyfikacyjne osoby ja zgłaszającej, rodzaj uchybienia wraz z uzasadnieniem podstaw reklamacji, określenie żądania.
- Organizator rozpatrzy reklamację niezwłocznie po jej otrzymaniu, nie później niż w terminie 30 dni. Każdorazowo Organizator poinformuje Klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji na piśmie (w przypadku złożenia reklamacji w formie pisemnej), bądź w formie elektronicznej (w przypadku złożenia reklamacji w formie elektronicznej).
§ 7. Prawa autorskie do fotografii
- Organizator informuje, że rozpowszechnianie fotografii zrealizowanych przez Uczestników w trakcie realizacji Kursu może wymagać uzyskania niezbędnych zgód i licencji od osób, dysponujących prawami autorskimi do utworów utrwalonych na fotografiach zrealizowanych w trakcie Kursu, bądź zgody na rozpowszechnianie wizerunku osób utrwalonych na tych fotografiach.
- Uczestnik ponosi odpowiedzialność za niezgodne z przepisami prawa wykorzystywanie i rozpowszechnianie fotografii zrealizowanych w trakcie realizacji Kursu.
§ 8. Ochrona danych osobowych
- Administratorem Twoich Danych Osobowych jest TEB EDUKACJA sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, al. Niepodległości 2, 61-874, Poznań, która obsługuję stronę www.fotoakademia.pl
- Jeśli masz pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci praw, skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych: Rafał Surowy, iod@teb-edukacja.pl.
- Dane osobowe są chronione zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
Szczegółowy zakres i zasady przetwarzania danych osobowych Klientów określa Klauzula Informacyjna
§ 9. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 16, poz.93, z 1964 roku z późn. zm.).
- Aktualny Regulamin dostępny jest do wglądu w siedzibie Organizatora oraz zamieszczony jest na stronie internetowej www.fotoakademia.pl.
Załącznik nr 1
OŚWIADCZENIE O ZGODZIE NA UDZIAŁ OSOBY NIEPEŁNOLETNIEJ W KURSIE FOTOAKADEMIA
Ja niżej podpisany/a …………………………………………………………… (imię i nazwisko), będący/a rodzicem/ opiekunem prawnym (niepotrzebne skreślić) …………………………………………….. (imię i nazwisko osoby niepełnoletniej mającej uczestniczyć w Kursie) oświadczam, że wyrażam zgodę na uczestnictwo wskazanej powyżej osoby w Kursie organizowanym przez TEB Edukacja sp. z o.o. Al. Niepodległości 2, 61-874 Poznań w ramach FotoAkademii.
Przyjmuję do wiadomości, iż TEB Edukacja sp. z o.o. Al. Niepodległości 2, 61-874 Poznań nie sprawuje, nie zapewnia i nie zobowiązuje się w żadnym zakresie do sprawowania nadzoru i opieki nad osobami niepełnoletnimi biorącymi udział w Kursie w ramach FotoAkademii oraz,
iż rodzice lub opiekunowie prawni ponoszą pełną odpowiedzialność cywilną za działania osób niepełnoletnich uczestniczących w Kursie.
Data i miejscowość:
………………………………………
Podpis rodzica lub opiekuna:
……………………………………………..
Administratorem Danych Osobowych jest TEB Edukacja sp. z o.o., al. Niepodległości 2, 61-874 Poznań. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z uczestnictwem w kursie. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania w każdym czasie. Dane osobowe będą przetwarzane przez 5 lat liczonych od 1 stycznia roku następującego po dacie wyrażenia zgody. Administrator danych może powierzyć przetwarzanie danych osobowych innym podmiotom, powierzenie to będzie dotyczyło w szczególności przetwarzania danych w zakresie niezbędnym do prawidłowej publikacji materiałów marketingowych administratora danych.
ZGODA RODZICA / OPIEKUNA PRAWNEGO*
na upublicznienie wizerunku osoby niepełnoletniej
Ja niżej podpisana/y …………………………………………………………… (imię i nazwisko) jako opiekun prawny/rodzic* małoletniego/małoletniej* ……………………… ………………………………….. (imię i nazwisko dziecka), korzystając z przysługujących mi praw rodzicielskich na podstawie art. 81 ust. 1 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wyrażam zgodę na nieodpłatne rozpowszechnianie przez Canon Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-460, przy ul. G.Daimlera 2 oraz TEB Edukacja sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu 61-874, przy al. Niepodległości 2 wizerunku małoletniego/małoletniej* utrwalonego podczas kursu fotograficznego, w którym uczestniczył/a w dniu ………………., dla celów realizacji działań promowania i rozpowszechniania kursów realizowanych w ramach FotoAkademii przez te podmioty.
Miejscowość, data Podpis rodzica / opiekuna*
………………………….. …………………………………
*- niepotrzebne skreślić.
Administratorem Danych Osobowych jest TEB Edukacja sp. z o.o., al. Niepodległości 2, 61-874 Poznań. Podane
dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z działaniami marketingowymi i promocyjnymi Administratora Danych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania w każdym czasie. Dane osobowe będą przetwarzane przez 7 lat liczonych od 1 stycznia roku następującego po dacie wyrażenia zgody lub do czasu wycofania zgody osoby, której dane dotyczą. Administrator danych może powierzyć przetwarzanie danych osobowych innym podmiotom, powierzenie to będzie dotyczyło w szczególności przetwarzania danych w zakresie niezbędnym do prawidłowej publikacji materiałów marketingowych administratora danych. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pośrednictwem e-mail: iod@teb-edukacja.pl Osobie przysługuje prawo wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
LICENCJA
na korzystanie z fotografii
Ja niżej podpisana/y …………………………………………………………… (imię i nazwisko) jako opiekun prawny/rodzic* małoletniego/małoletniej* ………………… ……………………………………….. (imię i nazwisko dziecka), na podstawie art. 66 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, udzielam na rzecz Canon Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-460, przy ul. G.Daimlera 2 oraz TEB Edukacja sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu 61-874, przy al. Niepodległości 2 nieodpłatnej licencji niewyłącznej, uprawniającej do nieograniczonego w czasie korzystania z utworów w postaci fotografii wykonanych przez małoletniego/małoletnią* w trakcie uczestnictwa w kursie organizowanym w dniu ……………….., w celu rozpowszechniania ich poprzez umieszczenie w galerii na stronie internetowej pod adresem: www.fotoakademia.pl oraz w mediach społecznościowych na kontach prowadzonych przez te podmioty w celu promowania i rozpowszechniania kursów realizowanych w ramach FotoAkademii.
Miejscowość, data Podpis
………………………….. …………………………………
Załącznik nr 2
ZGODA
na rozpowszechnianie wizerunku
Ja niżej podpisana/y …………………………………………………………… (imię i nazwisko), na podstawie art. 81 ust. 1 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wyrażam zgodę na nieodpłatne rozpowszechnianie przez Canon Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-460, przy ul. G.Daimlera 2 oraz TEB Edukacja sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu 61-874, przy al. Niepodległości 2 mojego wizerunku utrwalonego podczas kursu fotograficznego, w którym uczestniczyłam/em w dniu ………………., dla celów realizacji działań promowania i rozpowszechniania kursów realizowanych w ramach FotoAkademii przez te podmioty.
Miejscowość, data Podpis
………………………….. …………………………………
Administratorem Danych Osobowych jest TEB Edukacja sp. z o.o., al. Niepodległości 2, 61-874 Poznań. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z działaniami marketingowymi i promocyjnymi Administratora Danych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania w każdym czasie. Dane osobowe będą przetwarzane przez 7 lat liczonych od 1 stycznia roku następującego po dacie wyrażenia zgody lub do czasu wycofania zgody osoby, której dane dotyczą. Administrator danych może powierzyć przetwarzanie danych osobowych innym podmiotom, powierzenie to będzie dotyczyło w szczególności przetwarzania danych w zakresie niezbędnym do prawidłowej publikacji materiałów marketingowych administratora danych. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pośrednictwem e-mail: iod@teb-edukacja.pl Osobie przysługuje prawo wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
LICENCJA
na korzystanie z fotografii
Ja niżej podpisana/y …………………………………………………………… (imię i nazwisko), na podstawie art. 66 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, udzielam na rzecz Canon Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-460, przy ul. G.Daimlera 2 oraz TEB Edukacja sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu 61-874, przy al. Niepodległości 2 nieodpłatnej licencji niewyłącznej, uprawniającej do nieograniczonego w czasie korzystania z utworów w postaci fotografii wykonanych przeze mnie w trakcie uczestnictwa w kursie organizowanym w dniu……………….., w celu rozpowszechniania ich poprzez umieszczenie w galerii na stronie internetowej pod adresem: www.fotoakademia.pl oraz w mediach społecznościowych na kontach prowadzonych przez te podmioty w celu promowania i rozpowszechniania kursów realizowanych w ramach FotoAkademii.
Miejscowość, data Podpis
………………………….. …………………………………
Załącznik nr 3
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: TEB Edukacja sp. z o.o., Al. Niepodległości 2, 61-874 Poznań, NIP 778-14-56-499, Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000311666, REGON: 300879141, NIP: 778-14-56-499,
Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy: sprzedaży następujących rzeczy (*) – Vouchera o wartości ……………………………… / o świadczenie następującej usługi(*) – Kursu ……………………………………………………… .
–Data zawarcia umowy (dokonania zakupu): …………………………….
–Imię i nazwisko konsumenta: ………………………………………
–Adres konsumenta: ………………………………………
–Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
–Data
(*) Niepotrzebne skreślić.